Kapitel 3

Senaste kapitlet: 
 

"Ge mig en chans?" frågade jag.
"Jag gillar dig Omar, men Felix sa att du flörtar med alla tjejer." sa hon och kollade mig i ögonen.
"Jag gjorde det innan, men du är den första tjejen jag är kär i, snälla kan du ge mig en chans?" sa jag och väntade på att hon skulle säga något.
 
--------------------------------------------------
 
Fortfarande Omars perspektiv: 
 
"Jag vet inte, på ett villkor i sånna fall.." Sa hon.
"Vad som helst" svarade jag.
"Att du aldrig kommer att såra mig." sa hon svagt
"Jag lovar" viskade jag till henne och närmade mig hennes ansikte. Jag höll hennes huvud med mina händer och kollade in i hennes ögon, sen kysste jag henne mjukt på munnen och hon kysste tillbaks.
"Vad ni ser ut att ha det trevligt då!" jag vände mig om och där stod Ogge och flinade. Jag kollade på Sara och hon va röd i ansiktet.
"Så, ni är tillsammans nu alltså?" frågade han.
"Japp!" svarade jag och tog min arm runt Saras axlar.
"Daffsen säger att vi kan gå hem nu." Det va Felix som kom, och efter honom Oscar. Sara ställde sig upp fort när hon såg att Felix kom in.
"Vi kan gå hem till mig." sa Ogge för att avbryta tystnaden som uppstått. Alla nickade.
 
Felix perspektiv: 
 
Vi hade precis kommit hem till Ogge när jag blev hungrig.
"Jag är hungrig, kan vi inte fixa något?" frågade jag.
"Tacos?" frågade Omar.
"Jaa!" svarade Ogge och Oscar samtidigt. Vi började med tacosen och jag bestämde mig för att prata lite med Sara.
"Va de inte du som sa att du inte va ute efter något förhållande?" sa jag till Sara och log.
"Joo, men han lovade att inte såra mig och jag gav honom en chans." svarade hon.
"Vad står ni här och pratar om då?" Frågade Omar samtidigt  som han kramade Sara bakifrån.
"Ni beter er som att ni känt varandra i år." Sa Oscar.
"Haha, exakt!" sa jag. Omar kollade på mig och Oscar med en sur blick.
"Ska vi inte äta nu?" frågade Sara.
 
 
 
_____________________________________________________________________________________
 
Förlåt för att detta kapitlet blev riktigt kort och riiktigt tråkigt, men jag har varit väldigt upptagen idag.
Nästa kapitel kommer imorgon! :D :D :D 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

thefooonovellp.blogg.se

Här skriver jag en novell om The Fooo! Jag hoppas verkligen att du gillar denna novellen! Du får gärna kommentera och sprida vidare! :D

RSS 2.0